Afgelastingen

Er wordt onderscheidt gemaakt in diverse afgelastingen.

• Afgelastingen voor trainingen.
  • Afgelastingen voor wedstrijden door de vereniging.
  • Algehele afgelastingen door de KNVB.

Indien de afgelastingen tijdig bekend zijn worden ze ook op de website van de vereniging geplaatst.

Afgelastingen voor trainingen:
Met de trainers is afgesproken dat de trainingen altijd doorgang vinden, ook bij regenachtig en koud weer. Als er toch, door overmacht, een training moet worden afgelast dan zal het telefooncircuit/website in werking worden gesteld. Op deze manier wordt iedereen tijdig op de hoogte gebracht indien een training niet doorgaat. Wanneer nodig tijdens het winterseizoen zullen er naar alternatieven worden gezocht om trainingen doorgang te laten vinden. Hierbij denken wij aan het kunstgrasveld van de hockeyvereniging of de sporthal.

Afgelastingen voor wedstrijden door de vereniging:
Deze afgelastingen zullen in de meeste gevallen pas op de dag van de wedstrijd bekend gemaakt kunnen worden. De begeleiders zullen als eerste op de hoogte worden gebracht door de coördinator van de dag.Vervolgens zullen de begeleiders de spelers/speelsters via de website op de hoogte brengen. Afhankelijk van de omstandigheden kan er dan afgesproken worden om eventueel te gaan trainen.

Algehele afgelastingen door de KNVB:
Algehele afgelastingen door de KNVB worden op teletekst pagina 603 vanaf vrijdagavond 17:00 uur bekend gemaakt. Zundert valt onder district Zuid 1. De KNVB maakt daarbij onderscheid in categorie A en B.

Categorie A

Voor seizoen 2019/2020 geldt voor de categorie A de volgende indeling:

- Mannen veldvoetbal standaard Tweededivisie tot en met de vijfde klasse.
- Mannen veldvoetbal reserve Hoofdklassetot en met de reserve derde klasse.
- Vrouwen veldvoetbal Eredivisie vrouwen tot en met derde klasse.
- JO19, JO17, JO15 Eredivisie tot en met de eerste klasse.
- JO13 eerste divisie tot en met Hoofdklasse.

Zundert 1, Zundert 2 en Zundert 3 behoren tot de categorie A

Categorie B

Alle overige klassen.

Alle jeugdteams, Zundert ZA2, Zundert 4, Zundert 5 en Zundert VR1 behoren tot de categorie B