Commissies

Technische commissie

De technische commissie regelt alle zaken die direct betrekking hebben op het voetballen voor wat betreft de senioren en junioren. Samenstellen elftallen, contact trainers, elftalopgaven, regelen scheidsrechters enz. De commissie kent een taakverdeling welke belangrijk is voor een goede communicatie en coördinatie met de leden.

Activiteiten commissie

De activiteiten commissie is verantwoordelijk voor de organisatie van vele nevenactiviteiten voor zowel de jeugd als de senioren. Activiteiten zijn o.a. de jeugd-twee-daagse, boomke whist, Peter van Erk penaltybokaal, sinterklaasavond, carnaval etc.

Accommodatie commissie

De accommodatie commissie draagt zorg voor een optimale veld- en gebouwen accommodatie. De taken bestaan uit o.a. inspectie, controle, onderhoud kantine, kleedgebouwen, tribune en velden i.s.m. gemeente. Verzorgen ophangen/onderhouden reclameborden,sleutelbeheer en aanschaf materialen.

Kantine commissie

De kantine commissie is verantwoordelijk voor het beheer van de kantine, bestellen drank- en etenswaren, inroostering barvrijwillegers, schoonmaak kantine enz.

Sponsor commissie

De sponsor commissie heeft de belangrijke taak middels het werven van sponsors inkomsten te generen voor de club. Met deze inkomsten worden tassen, shirts, trainers e.d. betaald.  De inkomsten komen ten goede van de club en worden aangewend om extra investeringen te kunnen doen.

Stichting sponsorclub VV Zundert

Naast de sponsorcommissie bestaat er ook een sponsorwerkgroep. Deze sponsorwerkgroep is een afzonderlijke stichting, die eens of enkele keren per jaar een baat - opleverende activiteit organiseert, zoals de wedstrijd Zundert selectie – NAC Breda.

Clubinfo commissie

De clubinfo commissie verzorgt alle informatie met betrekking tot de vereniging. Publicatie wedstrijdprogramma’s, uitslagen en verslagen Zundert  via de daarvoor beschikbare kanalen zoals Zundertse Bode, kabelkrant en publicatieborden kantine. Alle informatie over de club, nieuws en feiten wordt ook op de website geplaatst.