Waarom sponsoren?
Wij hoeven u niet uit te leggen dat een vereniging zonder haar sponsors niet kan functioneren. Natuurlijk heeft VV Zundert haar inkomsten uit contributies en de omzet in het clubhuis. Maar dat is absoluut onvoldoende om materialen, trainers, onderhoud etcetera te bekostigen.Dat is een verhaal wat u kent, het gaat voor elke vereniging op. Daarom wil de VV Zundert haar sponsors ook graag wat bieden en niet alleen eens in de paar jaar op de stoep staan voor een volgende bijdrage van uw kant.

Waarom zou u VV Zundert sponsoren?
Er zijn een aantal motieven denkbaar! Natuurlijk economische redenen: ons ledenbestand omvat ongeveer 450 leden, wat betekent dat u bij een fors deel van de inwoners van de gemeente Zundert in beeld komt. Als bestuur stimuleren wij onze leden voortdurend om bij de sponsorbedrijven in te kopen, wat voor u omzetverhogend werkt. Maar ook sociaal-maatschappelijke redenen: als u op de vele trainingsmiddagen en wedstrijddagen ziet hoeveel (jeugdige) mensen hun favoriete sport beleven, dan is het hartverwarmend om dat vanuit uw bijdrage mogelijk te maken. En misschien is het wel zo, dat uw eigen kinderen of familieleden bij VV Zundert actief zijn veel ondernemingen hebben naast de financiële doelstellingen zeker ook de doelstelling om een bijdrage te leveren aan de maatschappij: sponsoren van VV Zundert past prima in dat beleid.

Wist u dat de VV Zundert circa 40 kaderleden heeft, die de club organisatorisch laten functioneren. En daarnaast een trainers- en begeleidersstaf van meer dan 50 mensen, die de club sportief en medisch gezien ondersteunen. Een heel seizoen lang, jaar in jaar uit!

Sponsorvormen

Reclamebord aan het hoofdveld van VV Zundert.
Een bord is 3.00 breed en 0.75 meter hoog en wordt van stevig materiaal gemaakt. Op het bord wordt uw naam, logo en eventueel verdere tekst naar uw eigen opgave vermeld.

Wedstrijdsponsor 1e elftal
Ons 1e elftal speelt per seizoen zo’n 20 keer op het hoofdveld, in competitieverband, in bekerwedstrijden en in vriendschappelijke wedstrijden. De wedstrijdsponsor wordt bij de ingang van het sportpark extra in beeld gebracht op een groot bord en wordt ook als sponsor bij de wedstrijd omgeroepen.

Sponsor van de VV Zundert Kabelkrant
In ons clubhuis draaien wij via een intern circuit digitaal uw reclameboodschappen. Op deze kabelkrant worden voortdurend standen en uitslagen bijgewerkt, wat sterk de aandacht trekt.

Kledingsponsor
Door de aanschaf van shirts, broeken, sokken en eventueel andere speelmaterialen sponsort u een van onze teams. Dat kan een seniorenteam zijn, of een dames/meisjes-team, een juniorenteam of ons Gehandicapten-team. Uiteraard wordt de kleding voorzien van uw naam en logo.

Andere sponsorvormen
Wij staan open voor elke vorm van sponsoring, uw idee is van harte welkom. Zo kunnen wij ons voorstellen dat u een sportkamp mogelijk maakt middels een financiële bijdrage, door levering van producten of materialen in natura of door een combinatie van onderstaande vormen.