Achtmaal VR1 - Zundert VR1

zondag 21 december 2014, 10:00

DAMES VV ZUNDERT HARD ONDERUIT

De Dames van vv Zundert zaten de afgelopen weken in een stijgende lijn, niet alleen qua resultaat maar ook voetballend. Afgelopen zondag maakten de dames een vrije val en gingen hard onderuit. In de wedstrijd uit tegen Achtmaal, dat over een goede ploeg beschikt hoopten we, met het zelfvertrouwen dat de laatste weken werd opgebouwd een kunstje te kunnen flinken. Helaas was vanaf de eerste minuut al duidelijk dat dat niet mee zou vallen. Achtmaal startte met veel beweging en was heel fel. Dit bracht hen al in de 2e minuut op een 1-0 voorsprong. Je hoopt dan dat de Zundertsen wakker worden geschud maar niets van dat alles was waar. Er werd slecht gevoetbald, alle duels werden verloren en het was heel rommelig. In de 14e minuut kwam Achtmaal dan ook verdiend op 2-0. In de 19e minuut verscheen Zundert voor het eerst voor de goal van Achtmaal. Uit een mooie aanval werd door Stephanie knap binnen geschoten 2-1. Nu maar hopen dat dit het moment is van de omslag. Maar ook de rest van de eerdte helft kwam vv Zundert te kort en liep Achtmaal uit naar 4-1.

In de tweede helft zou er uit een ander vaatje getapt moeten worden en met een paar wissels en goede moed ging Zundert de strijd aan. Het was nog niet altijd even goed maar de strijd was er. De eerste 20 minuten van de tweede helft wist Zundert Achtmaal wat weerstand te geven. Toch was het Achtmaal dat in de 65e minuut en in de 72e  minuut de score uitbreidde naar 6-1. In de 73e  minuut scoorde Chanel nog de 6-2 maar de wedstrijd was al gespeeld. Een zware domper zo net voor de winterstop. Of het de verdienste was van Achtmaal of een totale offday laat ik in het midden. Let me wel te zeggen dat wij deze wedstrijd niks in te brengen hadden en dat Achtmaal een goede ploeg heeft. Deze wedstrijd maar gauw vergeten en onszelf weer opladen voor de wedstrijden na de winterstop. Ik wens iedereen fijne feestdagen.