Baronie E2 - Zundert E1

zaterdag 18 april 2015, 9:30

Baronie E2 – Zundert E1

Na 3 mindere wedstrijden van Zundert moesten we vandaag op bezoek bij Baronie E2. De trainer heeft voorafgaand aan de wedstrijd de ploeg maar 1 opdracht meegegeven en dat was plezier hebben en  straal uit dat je voetballen leuk vindt. En dat heeft de ploeg goed opgepakt, vanaf het begin van de wedstrijd speelde Zundert een prima pot.

De eerste actie van Zundert kwam op naam van Maarten maar leverde net geen goal op. De 2de kans was voor Sem die zijn schot in de handen van de keeper zag belande. De 3de aanval was het wel raak, Luca kon vrij op de keeper afgaan en zijn schot werd door de keeper losgelaten waarna hij zelf van dichtbij kon inschieten 0-1. Zundert had in deze fase een licht veldoverwicht op Baronie wat zeker geen slecht team is. zij beschikken over enkele talentvolle spelers.

Zundert speelde gewoon goed en als ze samen de kansen beter hadden uitgespeeld dan was de score nog hoger geweest.

Zundert kwam wederom tot scoren doordat de keeper van Baronie een schot van Tijs niet klem vast had waardoor Luca wederom van dichtbij kon binnen schieten 0-2. Even later was het Sem die na een mooie actie van Maarten de bal over de keeper in het doel schoot 0-3. De laatste actie van de eerste helft was voor Mikia die alleen op de keeper kon afgaan maar de keeper van Baronie redde goed.

In de tweede helft bleef Zundert goed voetballen en waren er kansen voor Mikia, Maarten, Sem en Luca maar was het steeds de keeper van Baronie die een doelpunt in de weg stond. Ook Baronie kreeg kansen maar steeds stond Jarno in de weg of greep onze verdediging onder leiding van Daan goed in.

Zundert kwam wederom tot scoren door dat Maarten Sem diep stuurde en zijn schot die Sem knap binnen schoot betekende de 0-4. Baronie zette in deze fase iets aan en was er een knappe redding van Jarno nodig om een doelpunt te voorkomen.

Het laatste antwoord was voor Baronie die uit een corner de 1-4 kon binnen schieten.

Jongens jullie hebben vandaag laten zien dat jullie samen een goed team zijn. Proficiat met deze overwinning.

De schrijvende reporter