Beek-Vooruit E2 - vv Zundert E1

zaterdag 18 oktober 2014, 8:30

Beek vooruit E2 – Zundert E1 (beker)

Het uitgangspunt vooraf aan deze wedstrijd was minimaal gelijk spelen om door te gaan in het bekertoernooi.

Zundert starten goed aan de wedstrijd met enkele kansen voor Zundert. Maarten schoot onder andere op de lat. Toch was het Beek Vooruit die onverdiend op 1-0 kwam na een duidelijke overtreding op Daan. De scheidsrechter liet doorspelen.

Na een mooie Aktie van Luca was het 5 minuten later weer gelijk. Zijn schot in de korte hoek ging via de binnenkant van de paal erin. 1 minuut later was het 1-2 doelpunt Maarten.

Na de rust kwam Beek Vooruit op 2-2 maar 2 minuten later was het Maarten die Zundert weer op voorsprong zette 2-3. Toch kwam Beek Vooruit weer gelijk na een counter 3-3.

Zundert kwam na een Aktie van Luca toch weer op voorsprong 3-4. Direct er na was het Maarten die knap binnen schoot 3-5. Beek Vooruit liet het in deze fase van de wedstrijd iets lopen waardoor Zundert verder kon uitlopen naar 3-6, doelpunt Maarten.

Het werd zelfs nog 3-7 na weer een doelpunt van Luca. Beek Vooruit begon hierna aan een offensief wat resulteerde in een 5-7 eindstand.

De schrijvende reporter.