Beek Vooruit F3 Zundet F2

dinsdag 21 oktober 2014, 19:12

18-10-2014

3e bekerwedstrijd Zundert F2 tegen Beek Vooruit F3, uitwedstrijd in Prinsenbeek. In de eerste helft scoorde “de Beek” 1-0 en 2-0....maar wat speelden de jongens goed de eerste helft. Ze hebben gevochten voor de strijd! Damian scoorde de eerste helft 2-1....Na de eerste helft zwakte het helaas wat af en sloeg de vermoeidheid toe en kregen ze een motivatie dip door de 3-1. Daarna bleef er gescoord worden door de tegenpartij en raakte onze jongens een beetje de kluts kwijt en maakte daarbij zelfs verschillende eigen doelpunten. Door de druk van de tegenpartij werd er nog een paar keer gescoord door Beek Vooruit en werd het uiteindelijk 7-1 voor Prinsenbeek tegen Zundert. Helaas....volgende keer beter jongens!