BSC VR2 - Zundert VR1

zondag 12 oktober 2014, 10:00

DAMES 1 VV ZUNDERT VOOR TWEEDE MAAL HARD ONDERUIT.

De dames van Zundert speelde afgelopen zondag tegen koploper BSC. Op papier een zware tegenstander. De dames van Zundert wisten dat ze vol aan de bak moesten en waren hier ook goed op voorbereid. Toch was het BSC dat veel feller aan de wedstrijd begon en vanaf de eerste minuut flink druk zette. De roodzwarten waren gewaarschuwd. Ondank dat ze goed tegenstand boden kwamen ze in de 10 minuut door zwak verdedigen op een 1-0 achterstand. Toch deden de dames uit Zundert goed mee en waren ze niet minder dan BSC pas toen het in de 28 minuut 2-0 werd en een minuut later zelfs 3-0 waren de dames een beetje de weg kwijt en kreeg BSC het betere van het spel.

In de tweede helft kwam Zundert toch anders uit de kleedkamer de dames waren wat feller en voetbalde weer goed mee. Nadat ze wat kansjes creëerde was er ook weer wat vertrouwen. Pas toen in de 75 minuut een onterechte vrije trap werd gegeven op de zestienmeter lijn kon BSC op 4-0 komen deze werd trouwens schitterend ingeschoten. In de 80 minuut werd het ook nog 5-0 toen was de wedstrijd wel gespeeld.

De dames van Zundert hebben gewerkt als leeuwen en alles gegeven om het maximale eruit te halen ondanks dat BSC verdient heeft gewonnen was de 5-0 wel wat geflatteerd.