Hoeven E1 - vv Zundert E1

zaterdag 11 oktober 2014, 10:15

Hoeven E1 – Zundert E1

De winnaar van deze wedstrijd zou op de helft van de competitie aan de leiding gaan. Vooraf werd er gesproken over een kraker en Zundert was in de week vooraf aan deze kraker in de ban van Daan. Gaat Daan nu wel of niet mee naar Hoeven. Het antwoord was: Daan gaat niet mee. Dus de andere 7 spelers moesten het gaan doen.

Hoeven starten fel aan deze wedstrijd en dit resulteerde al vrij snel in een doelpunt voor Hoeven. Zundert verdedigden niet goed uit waarna het afstandsschot van Hoeven in de kruising belanden 1-0 voor Hoeven. Zundert veranderde de opstelling van de eigen verdediging. Mikai ging op de snelle spits van Hoeven spelen en Tijs verhuisde hierdoor naar de rechterkant. Vanaf nu stond de verdediging goed. Mikai, Harold en Tijs speelden een puike wedstrijd. Zundert kwam nu ook beter in het spel.

Een wederom goed spelende Maarten veroverde de bal op het middenveld en speelde Sem goed aan. Sem schoot de bal hard binnen 1-1. Niet veel later verdedigd Harold goed uit en hij stuurt Luca diep en schiet knap binnen 1-2. Hoeven speelt in deze fase van de wedstrijd goed en krijgt ook kansen maar de paal en de lat stond een doelpunt van Hoeven in de weg.

Na weer een uitbraak van Zundert krijgt Luca de bal. Hij dreigde in eerste instantie de bal te verliezen maar via de keeper was het toch raak 1-3.

Zundert ging ook steeds beter spelen en het was steeds Maarten die met mooie steekpasses een speler van Zundert vrij voor de keeper zette. Nu was het Sem weer die met een fraai schot richting de 2de paal de keeper wilde verrassen. De keeper kon er nog net bij maar de rebound was voor Luca 1-4. Even later een vrije trap voor Hoeven maar dit afstandschot gaat hoog over. Even later stuurt  Mikai Luca diep waarna Luca vrij doorgang heeft naar de keeper. In de 1 op 1 situatie was de keeper van Hoeven kansloos 1-5. Het laatste antwoord van de 1ste helf was voor Hoeven. Maar de aanval van Hoeven stranden in de handen van Jarno.

In de tweede helft start Hoeven wederom fel wat resulteerde in een doelpunt 2-5. Hierna was het Maarten die Luca vrij speelde en zijn schot betekende de 2-6. En weer was het Maarten die Luca vrij speelde, Luca bleeft goed kijken en gaf een voorzet op Sem die de bal knap binnen tikte 2-7.

Aan de andere kant kreeg Hoeven een corner maar deze bal werd keurig gered door Jarno. Even later was het Jarno die met een snelle spelhervatting Maarten aanspeelde die Luca goed bediende en zijn schot betekende de 2-8. Weer iets later was het Harold die met een afstandschot de keeper van Hoeven wilde verrassen maar deze redde goed maar de rebound was voor Luca 2-9. Bijna iedere aanval voor Zundert was raak omdat de verdediging van Hoeven niet goed stond. De 2-10 was een aanval uit het boekje, Maarten speelde Luca aan en die gaf de bal perfect terug op Maarten die knap raak schoot. De verdediging van Zundert verslapte in deze fase van de wedstrijd waarna Hoeven terug in de wedstrijd kon komen. Een mooie aanval van Hoeven eindigden dan ook in de 3-10. Vele aanvallen van hoeven belande in deze fase van de wedstrijd op de paal dus zat het Hoeven bepaalt niet mee. Toch was het weer Zundert die scoorde, een uittrap van Jarno kwam bij Luca die fraai de bal binnen liep 3-11. Nu was het Hoeven weer die een aanval bekroonde met een doelpunt 4-11. Het was de goed spelende Maarten die zich knap vrij speelde en de bal mooi in de kruising schoot 4-12.

De schrijvende reporter.