MOC'17 E2 - Zundert E1

zaterdag 21 maart 2015, 10:00

MOC E2 – Zundert E2

Vandaag stond de uitwedstrijd tegen MOC op het programma. Zundert was voorafgaand aan deze wedstrijd alleen maar bezig met de goals van de tegenstander. Deze waren wel heel klein vonden ze. Nadat iedereen dit een keer gezegd had konden we eindelijk beginnen met de wedstrijd.

De eerste kans was voor MOC maar het schot ging voorlangs.

De volgende kansen waren voor Zundert. Eerst was er een schot van Luca op het doel welke de keeper redde en in de rebound nog een kans voor Jesse. Even later was het weer Jesse die de bal net over het doel schoot. 3 minuten later weer een mooie kans voor Jesse maar zijn schot ging maar net naast het doel. Even later kwam Zundert toch op voorsprong, Harold speelde Luca precies op maat aan en omspeelde de keeper 0-1. Even later een corner voor Zundert, Luca zette voor en Harold kopte de bal over het doel.

Even later was Harold zeer nuttig toen hij de bal van de lijn moest halen bij een aanval van MOC.

In de tweede helft een beter spelend Zundert wat al snel resulteerde in een doelpunt. Mikia zette een mooie aanval op en hij speelde Sem perfect aan die de bal wel erg cool binnen schiet 0-2. Wederom waren de kansen voor Zundert. Jesse met zijn schot uit de draai over en een mooie uitbraak via Luca die de bal op Sem geeft die op zijn beurt de bal hard op de lat knalt. MOC zette er maar bar weinig tegen over mede ook door het goed verdedigen van Daan, Tijs en Jesse.

5 minuten voor tijd kwam dan toch de definitieve beslissing. Daan pikte de bal goed op en speelde Mikia aan via de keeper van MOC kwam de bal voor de voeten van Harold dit van dichtbij de 0-3 kon maken. Jongens knappe overwinning op een matig spelende tegenstander.

De schrijvende reporter