Moerse Boys VR1 - Zundert VR1

zondag 2 november 2014, 12:00

ZUNDERT VR1 VERLIEZEN DERBY VAN MOERSE BOYS VR1

Een wedstrijd die vooraf leefde bij de dames van Zundert maar totaal anders liep dan verwacht. In de enige zundertse derby kwamen de dames van vv Zundert de eerste helft heel wat te kort. Daar waar je verwacht dat er beleving, strijd en winnaarsmentaliteit was waren de Zundertsen niet thuis. De vrouwen van de Moerse Boys hadden dit allemaal wel en waren dan ook de eerste helft de bovenliggende ploeg. Alle duels werden door de tegentander gewonnen, zij waren veel feller en een klasse. Dit leverde dan ook in de 28 minuut een terechte voorsprong op 1-0. Ook na de voorsprong bleef de thuisploeg de bovenliggende ploeg al kwamen de dames van Zundert nu wel een aantal keer in de zestien van de tegenstander. Echtt gevaar leverde dit niet op. Dan hoop je dat je de rust kunt halen met die 1-0 achterstand zodat je orde op zaken kunt stellen, maar helaas werd het op slag van rust ook nog 2-0 en dit was een grote tik die werd uit gedeeld.

In de tweede helft kwamen de dames van Zundert wel anders uit de kleedkamer. Ze waren wat feller en wonnen wat meer duels zodat er toch een iets andere wedstrijd te zien was. Er werden zelfs kansen gecreëerd en de mogelijkheid op de aansluitingstreffer was aanwezig. Toch kon Zundert niet die kansjes benutten. In de 70 minuut wisten de dames van de Moer de 3-0 binnen te schieten en was de wedstrijd gespeeld. Gezien het spelbeeld over 90 minuten een terechte uitslag. Dames kop omhoog en hard blijven werken dan komt die overwinning vanzelf.