NSV VR1 - Zundert VR1

zondag 7 december 2014, 10:00

DAMES VV ZUNDERT PAKKEN 3 PUNTEN BIJ NSV

De Dames van vv Zundert speelden zondag hun eerste return uit bij NSV . In de thuiswedstrijd werd er van deze ploeg met maar liefst 0-5 verloren, tijd dus om te kijken of de Dames vooruitgang hebben geboekt. De wedstrijd was vanaf de eerste minuut open en beide ploegen lieten zien voor de drie punten te willen gaan. De eerste helft was dan ook een gelijk opgaande wedstrijd met kansen voor beide team. Beide ploegen waren ongelukkig in de duels en er werden veel overtredingen gemaakt. De wedstrijd kon alle kanten op en was vol strijd. Toch stond bij de rust nog steeds een 0-0 op het scorebord.

Ook in de tweede helft stonden er twee ploegen op het veld die aan elkaar gewaagd waren. Al was het wel vv Zundert dat de beste kansen creëerden. De Dames van vv Zundert lieten zien dat ze zeker sprongen vooruit hebben gemaakt. Ook bewezen zij een hecht team te zijn. In de 70e  minuut was er een mooie aanval over de zijkant die knapwerd binnen geschoten door Chanel (5) Een terechte voorsprong op dat moment. De laatste 20 minuten waren spannend ook omdat in die fase beide ploegen er vol voor bleven gaan. Daar waar NSV probeerde alles op alles te zetten kreeg vv Zundert ook nog een paar goede mogelijkheden. In de 90e  minuut was Laura zelfs heel dicht bij de 0-2 maar haar schot raakte maar de  binnenkanten van beide palen. Na deze grote kans vond de scheidsrechter het genoeg en floot hij af. De drie zwaar bevochten punten gingen mee naar Zundert. Dames zoals de trainer vorige week al zei “jullie zijn op de goede weg en zondag werd dit dik verdiend beloond”.