Unitas '30 C2- VVZ C1 (2-3)

zondag 31 januari 2016, 0:00

Verdiende overwinning C1 op Unitas'30 C2 (2-3)

Na het onverwachte verlies tegen Madese Boys van vorige week vandaag de belangrijke uitwedstrijd tegen Unitas '30 C2 op het programma. Ondanks de hevige regenval op naar Etten-Leur waar we op het kunstgrasveld goed aan de wedstrijd begonnen. Al in de 2e minuut vrije trap die door Cas over geschoten werd. Na klein kwartier overtreding op Bryan in het strafschopgebied waar niet voor gefloten werd. Kort daarna overtreding op Tim in de 16 meter, penalty voor vv Zundert. Helaas buitenkant paal geschoten door Sam. Dan na 20 minuten de dik verdiende voorsprong voor ons, op aangeven van Bryan maakte Sam de gemiste penalty goed en schoot de 0-1 binnen! Onze C1 bleef de betere ploeg en diverse kansen volgden, in de 24e minuut op aangeven van Sam de 0-2 via Bryan. Kort daarna een pass van Carlo op Tim die op de keeper stuitte. Kort daarna opkomen van Stijn, een-tweetje met Tim en schot Stijn op de keeper. Ruststand verdiend 0-2.

Kort na de rust een vrije trap van Cas, Tim legt prima terug op de goed spelende Carlo die beheerst de 0-3 binnen legt!Direct daarna de gelegenheid om de voorsprong verder uit te breiden, corner van Jelle bij de eerste paal op het hoofd van Sam die net over kopt. Na ruim een kwartier in de 2e helft wederom een zuivere penalty voor onze C1 die echter niet gegeven wordt, bij de uitbraak aan de andere kant maakt Unitas de 1-3. Diverse kansen nog voor ons maar in de 30e minuut in de 2e helft valt de goal aan de andere kant, 2-3 en maken we het ons nog moeilijk. Ondanks de chaotische laatste 10 minuten toch een verdiende overwinning voor onze C1 waarmee de koppositie wordt behouden! Gefeliciteerd manne!

Na carnaval op 13 februari uit naar BSCC1!!