Virtus D1 - Zundert D1

zaterdag 16 oktober 2010, 11:15

[V

Virtus D1 – Zundert D1  16-10-2010   ( 5-0)  ( 9-2 )

Virtus stond net boven ons op de ranglijst dus een overwinning zou erg welkom zijn. Virtus ging direct erg fel van start en hanteerde de lange bal. Hier hadden wij erg veel moeite mee, we hadden ook nog wind tegen. Virtus heeft 3 sterke fysieke spitsen en die waren door ons moeilijk te bespelen. Al in de 3e minuut scoorde Virtus, een vrije trap werd van richting veranderd 1-0. Na 10 minuten stond het al 3-0.  De 4-0 ontstond doordat een onterechte vrije trap via de kluts in het doel ging. Daarna werd er niet goed omgeschakeld van aanval naar verdediging en scoorde Virtus 5-0.  Zelf kregen we in de 1e helft ook nog een paar mogelijkheden, met name Nick was een paar keer gevaarlijk. Net voor rust kreeg Mike nog een 100% kans maar zijn schot ging net naast.

De 2e helft begonnen we veel beter dan in de 1e helft. We kregen binnen 10 minuten 2 goede kansen, een inzet van Nick werd van de lijn gehaald en hij schoot ook nog een keer tegen de lat. We zaten beter in de wedstrijd, echter Virtus scoorde wederom 4 doelpunten door fouten van ons, omschakelmomenten en dekkingsfouten. Op het einde van de wedstrijd werd nog een corner door Dorus met de kop binnengefrommeld. Virtus kreeg ook nog diverse kansen maar werden niet benut. Daarna kreeg Jay een 100% kans, hij schoot de bal op de lijn nog naast, deze was eigenlijk niet te missen! In de laatste minuut scoorde Dorus nog zijn 2e doelpunt, zijn schot verdween onhoudbaar in de hoek.

Een tegenvallende uitslag, zeker omdat we vooraf dachten tegen Virtus iets te kunnen halen. Het blijkt ook maar weer dat de meeste tegenstanders fysiek veel sterker zijn en we daar erg veel moeite mee hebben. We geven ook veel te gemakkelijk doelpunten weg.

rije Invoer]