vv Zundert E1 - Hoeven E1

zaterdag 6 december 2014, 10:15

Zundert E1 – Hoeven E1

De laatste wedstrijd van deze competitie was tegen Hoeven en Hoeven was naar Zundert gekomen om revanche te nemen op de uitslag van de eerste wedstrijd. (4-12 voor Zundert). Hoeven starten goed en fel aan de wedstrijd. Maar het was Zundert die de eerste kans kreeg, een afstandschot van Harold werd door de keeper van Hoeven goed gepareerd.

Even later was het Luca die met een schot de keeper van Hoeven wilde verschalken maar wederom een goede redding van de keeper.

Na weer een goede aanval van Zundert was het nu wel raak. Luca zette goed voor op Sem die de 1-0 maakte. Even later was er een uitbraak van Hoeven maar door een knappe redding van Jarno bleef het 1-0. Nu was het Maarten die zich knap vrij speelde en stuurde Sem diep. Zijn voorzet werd knap door Luca ingeschoten 2-0. Hoeven kwam beter in de wedstrijd en Jarno moest tot 2 keer toe redding brengen op uitbraken van Hoeven. Hoeven was duidelijk op zoek naar de aansluitingstreffer. Deze kwam er ook na het niet goed ingrijpen van onze verdediging kon Hoeven de 2-1 maken. Het spel golfde hierna op en neer. Zundert kreeg 3 mooie kansen om de 3-1 te maken maar een zeer goed spelende keeper van Hoeven stond de 3-1 in de weg.

Maar ook Hoeven kreeg kansen op de 2-2. Uit een aanval van Hoeven waar een speler van Hoeven vrije doortocht had op Jarno, maar met een knappe redding van hem bleef het 2-1. Even later waren het 3 spelers van Hoeven die de aanval zochten maar Daan stond wederom goed en stapte op het juiste moment in waardoor deze veelbelovende aanval onschadelijk werd gemaakt. Het laatste wapenfeit in de eerste helft kwam op naam van Mikai die alleen op de keeper kon afgaan maar zijn schot ging maar rakelings naast.

De tweede helft had Zundert het lastig tegen een zeer aanvallend spelend Hoeven. Hoeven kreeg goede kansen maar faalde in de afwerking. Ook Zundert kreeg kansen via Luca, Sem en Maarten maar of de keeper van Hoeven stond in de weg of het schot ging naast het doel van Hoeven.

De verdediging van Zundert had het in deze fase van de wedstrijd lastig tegen de snelle spitsen van Hoeven. Hoeven kreeg halverwege de 2de helft een corner en op dat moment wisselde Hoeven ook en kwam de beste speler van Hoeven weer binnen de lijnen. Hij kopte de verdiende gelijkmaker uit de corner knap binnen 2-2.

Zundert ging hierna opzoek naar de winnende treffer en die kwam er ook. Uit een aanval van Zundert schoot Luca de bal op de keeper van Hoeven maar in de rebound  scoorde Sem de 2-3.

De schrijvende reporter.