VVR E1 - Zundert E1 (Beker)

woensdag 18 maart 2015, 18:30

VVR E1 – Zundert E1 (Beker)

Vandaag de bekerkraker tegen VVR E1. Na twee nederlagen op rij in de competitie werd het vandaag weer eens tijd om een goede wedstrijd te spelen en de winst binnen te halen. De opdracht vooraf was duidelijk, inzet moest er getoond worden. En dat hebben ze gedaan met een positief resultaat aan het einde van de wedstrijd.

De wedstrijd ging in het begin van de eerste helft gelijk op. VVR hanteerde vanaf het begin gelijk de lange bal vooral via de keeper. Zijn uittrappen kwamen steeds ver en hun spits werd veelvuldig gezocht. Maar Daan stond zoals de laatste weken zo vaak steeds weer op de juiste plaats en was hun spits steeds de baas.

Halverwege de eerste helft onderschepte Luca de bal goed op het middenveld en kon alleen op de keeper afgaan. Zijn schot op doel betekende de 0-1 voor Zundert. Zundert bleef goed voetballen en zette goed druk op een goed spelend VVR.

Even later kon Harold goed doorgaan maar zijn pass op Luca was niet zuiver genoeg maar door een mis communicatie met de keeper en hun laatste man ging de bal alsnog in het doel. De keeper van VVR blunderde hier toch wel opzichtig 0-2.

VVR ging hierna opzoek naar de aansluitings treffer en die kwam er ook naar een snelle aanval van hun. De bal ging via de korte hoek binnen kant paal erin 1-2.

Het spel golfde op en neer. Zundert kreeg een corner te nemen via Sem welke door Maarten knap werd binnen gewerkt 1-3.

De tweede helft was duidelijk voor VVR. Zundert kwam haast niet meer aan voetballen toe door de constante druk van VVR. Maar zoals ook in de eerste helft stond onze verdediging vaak op de juiste plaats. Echte goede kansen kreeg Zundert niet meer. VVR kreeg des te meer kansen en Jarno redde tot 3 keer toe goed op aanvallen van VVR. Halverwege de tweede helft kwam VVR toch nog op 2-3 via een klutsbal. VVR bleef druk zetten maar gescoord werd er niet meer. Zundert gaat door naar de volgende ronde.

Zo zie je maar jongens met een goede inzet van iedereen kunnen we ook van iedereen winnen.

De schrijvende reporter