VVZundert JO19-2 - Noordhoek JO-19-1G (1 - 3)

zaterdag 23 september 2017, 13:00

Wedstrijdverslag VVZundert JO19-2 - Noordhoek JO19-1G

Zundert ging de eerste helft in met erg sterk voetbal. De elf van Zundert overklaste duidelijk de 10 van Noordhoek.

Helaas bleven de goals voor Zundert uit. Veel kansen gingen er niet in, of kregen net niet het laatste zetje. Het zag er veelbelovend uit, maar Zundert wist dat het sterker kon.

Uit het niets viel er een bal verkeerd voor Zundert en kwam de spits door. Hij kreeg een grote kans, maar wist hem niet af te maken.

Noordhoek mocht een corner nemen. De bal kwam met een redelijk effect vlak bij de 5 meterlijn ter hoogte van de 2e paal op het hoofd van een Noordhoekse speler, waardoor de bal in het hoekje verdween.

Zundert ging sterk door.

De 2e helft begon het spelbeeld na verloop van tijd om te slaan. Goals bleven uit tot dat Noordhoek weer een corner veroverde, die in de verre hoek de kruising indraaide.

Het mooie voetbal werd minder. Maar er volgde na wat kansjes een aansluitingstreffer na een goede voorzet die scherp werd binnengetikt.

Het spelbeeld veranderde in pompen of verzuipen. Er ontstond wat leegte in de gedachtes bij Zundert leek wel. De wedstrijd werd niet mooi uitgevoetbald.

Er ontstond uiteindelijk nog een vervelende 3e tegentreffer, waarna Zundert volledig naar voor bleef trekken met lange ballen. De bal kwam meerdere keren bij het doel van Noordhoek, maar de echte scoringskans bleef uit.

De scheidsrechter, die een keurige wedstrijd floot, maakte een einde aan de wedstrijd en Zundert verliet teleurgesteld het veld.

Thijmen Nelemans