Zundert 1 SSW 1

zondag 25 mei 2014, 15:00

Nu Advendo nog!

Advendo zal een andere tegenstander zijn dan SSW uit Dordrecht. In de competitie werd er thuis met 0-1 verloren en uit werd het een 1-1 gelijkspel. Het is in ieder geval een tegenstander van een heel ander kaliber dan SSW.

Na een half uur was de wedstrijd gespeeld tegen SSW. In de 7e min op aangeven van Olivier, in de 12e min op aangeven van Ferdi en in de 30e min uit een pass van Dorus scoorde Jesse een puntgave hattrick. SSW kon daar niet meer dan 4 gele kaarten tegenover stellen. Vooral Wim Kas en deze middag niet af te stoppen Olivier moesten het ontgelden. Na 40 minuten werd de licht geblesseerde Jesse uit voorzorg gewisseld. Invaller Maikel Zagers had ongeveer 1 minuut nodig om de 4-0 aan te tekenen. Vlak voor rust scoorde Sven de 5-0. Met een 5-0 ruststand was de wedstrijd gelopen en vond het SSW ook wel goed.

Na rust zorgde Maikel met een intikkertje voor 6-0 en kopte hij in de 60e minuut de 7-0 binnen uit een prachtige en afgemeten voorzet van invaller A-speler Tjeu van der Heijden. Even later herhaalde Tjeu dit kunststukje en kopte Ferdi de bal feilloos binnen (8-0). In de 75e en 80 minuut bekroonde Tjeu en Olivier de puike prestatie van het gehele team, die voetballend SSW met een 10 – 0 nederlaag terug naar Dordrecht en de 4e klasse stuurde.

A.s. donderdag speelt Zundert eerst uit tegen Advendo, aanvang 14.30 uur, met hopelijk a.s. zondag een mooi slot van de competitie op sportpark De Wildert als Zundert Advendo ontvangt.

Opstelling: Thomas van Nederkassel, Rob Luijten, Dave Havermans (20' Rogier Haest), Frenk Zagers, Dorus Valk, Nick Havermans, Wim Kas, Olivier van Hassel, Sven Goethals (56' Tjeu van der Heijden), Ferdi Hereijgers, Jesse Mouws ( 34' Maikel Zagers).

HOOFDSPONSOR