Zundert C1 - Internos C2

zondag 10 april 2016, 0:00

Zundert C1 wint verdiend van Internos C2 (5-0)

Met nog 3 wedstrijden te gaan en in de wetenschap dat ook achtervolger TVC, weer had gewonnen traden we aan onder zonnige omstandigheden thuis tegen Internos C2. Direct na het eerste fluitsignaal een pass van Seppe op Bryan maar diens schot werd gestuit door de goalie van Internos. Direct daarna in de 3e minuut Bryan alleen af op de keeper maar een verdediger zat er net tussen. In de 4e minuut schot van Tim, helaas langs de verkeerde kant van de paal. Na 7 minuten wederom kans van Bryan maar nu op de lat, kortom veel kansen maar geen voorsprong voor onze manne! Internos werd wat sterker en kreeg een 2-tal kansen rond de 10e minuut. Onze C1 nam het heft weer in handen en in de 13e minuut na vrije trap van Bryan Tim die in de rebound over schoot. In de 19e minuut buitenspel va Bryan en nog steeds nog geen voorsprong. Uiteindelijk net voor de rust de verdiende voorsprong voor onze C1, prima goal van Bryan en tevens ruststand 1-0.

In de 2e helft, met Daan voor de geblesseerd uitgevallen Sam, kwam de C1 sterk uit de startblokken. direct in de 2e minuut Bryan die zijn tweede van de middag binnen schoot en verdiende 2-0 voorsprong op het scorebord zette. Na kleine 10 minuten zorgde Tim voor de 3-0. Kort daarna prima redding nog van Joey, die zijn doel keurig 'schoon' hield deze middag! In de 22e minuut pass van Jelle op Tim over rechts, prima voorzet op Bryan die beheerst de 4-0 binnen knalde. Kort voor tijd nog een kans voor Thomas, die na lange afwezigheid i.v.m. blessure zijn rentree weer maakte, schot over het doel. Kort voor tijd maakte Tim zijn 2e van de middag en zette daarmee de eindstand van 5-0 op het bord. Manne, Proficiat!!

Nog 2 wedstrijden te gaan , 3 punten voorsprong, op naar Madese Boys volgende week!!