Zundert E1 - DVO´60 E1

zaterdag 25 april 2015, 10:15

Zundert - DVO’60 E1

Vandaag stond de laatste competitie wedstrijd tegen DVO op het programma. Bij winst van Zundert en een verlies van De Fendert zou Zundert kampioen zijn. Zundert had nog wat goed te maken tegen DVO want de heen wedstrijd werd met 1-0 verloren terwijl Zundert de betere ploeg was.

De eerste kans voor Zundert kwam van Luca maar zijn schot ging maar net voorlangs. De volgende grote kans was wel raak. Mikia zette goed door en speelde Sem in de diepte aan, zijn schot ging via de binnenkant paal binnen. Even later was er een corner voor DVO die de 1-1 betekende. Er werd wederom uit een corner gescoord was Zundert de laatste weken wel meer over komt. Halverwege de eerste helft ging Maarten op avontuur, hij passeerde enkele spelers en speelde Luca aan maar zijn doelpoging werd knap door de keeper van DVO gered. Niet veel later was het weer Maarten die nu Sem aanspeelde en vrij op de keeper kon afgaan. Wederom was het de keeper van DVO die knap redde. Hierna was het Luca die met een afstand schot in de verre hoek de 2-1 maakte en even later zelfs de 3-1. Inmiddels was de uitslag van de wedtrijd van De Fendert bekend, zij hadden met 2-0 gewonnen. Zundert kon dus vandaag geen kampioen meer worden.

De eerste kans in de tweede helft was meteen raak. Maarten stuurde Sem in de diepte weg en met een lob passeerde Sem de keeper 4-1.

Ook DVO kreeg kansen in de tweede helft maar steeds stond de paal of de lat in de weg en kwam Zundert steeds goed weg. Onze verdediging met Daan, Tijs en Harold stond vandaag goed en gaven niet veel kansen meer weg. Toch scoorde DVO nog 1 maal en werd de eindstand op 4-2 bepaald.

Jongens jullie hebben vandaag echt weer als een team gespeeld, super.

De schrijvende reporter