Zundert E1 - MOC'17 E2

zaterdag 21 februari 2015, 10:15

Zundert E1 – MOC’17 E2

De eerste wedstrijd van de nieuwe voorjaar competitie kon dan eindelijk eens doorgaan. Dit was tevens ook de eerste wedstrijd voor de competitie van Zundert in de hoofdklasse.

MOC starten goed aan deze wedstrijd en hun snelle rechtsbuiten was in het begin van de wedstrijd een moeilijk te bespelen speler. Hij was ook diegene die na een snelle uitbraak de 0-1 maakte.

Zundert kwam hierna beter in de wedstrijd en het was Tijs die uit een corner de 1-1 maakte.

Hierna golfde het spel op en neer en zowel MOC als Zundert kregen mooie kansen om op voorsprong te komen. Toch was het Zundert die op voorsprong kwam. Uit een corner van Luca was het een speler van MOC die ongelukkig de bal in het doel werkte 2-1.

Even later mocht MOC een corner nemen en MOC scoorde met een mooie kopbal de 2-2. Even later was het Luca met een goed schot op het doel van MOC maar de keeper redde goed.

Na weer een mooie aanval van MOC werd het 2-3. De laatste aanval van de eerste helft was voor Zundert. Maarten speelde Luca goed vrij waarna hij alleen op de keeper kon afgaan, maar zijn schot ging maar net naast het doel.

De start van de tweede helft was duidelijk voor Zundert. Zundert zette goed druk en uit een corner van Sem kopte Luca de bal maar net over. Na enkele minuten was het Maarten die fraai de 3-3 maakte uit een mooie voorzet van Mikai.

Halverwege de tweede helft mocht MOC een corner nemen en de bal werd niet goed uitverdedigd en kwam in de voeten van een speler van MOC, zijn afstandschot ging via de binnenkant paal in het doel 3-4. Zundert ging direct op zoek naar de 4-4 en het was Sem die na goed werken van Maarten de gelijkmaker mocht binnen schieten. Na deze gelijkmaker ontstond er een er een spannende wedstrijd en was het Zundert die zeer mooie kansen kreeg om de overwinning binnen te halen maar de bal wilde er niet in. Over de gehele wedstrijd gezien was een gelijk spel een terechte uitslag.

De schrijvende reporter