Zundert VR1 - DOSKO VR1

woensdag 22 april 2015, 20:00

DERDE WINST OP RIJ VOOR VROUWEN VV ZUNDERT.

Dinsdag 21-4 stond de inhaalwedstrijd tegen Dosko op het programma. Na twee keer te hebben gewonnen startten de dames vol zelfvertrouwen aan deze wedstrijd. Van onderschatting was geen sprake en vanaf de eerste minuut zette Zundert druk op de helft van de tegenstander. Helaas was het allemaal wat onrustig, hetgeen misschien ook wel de verdienste van Dosko was dat kort en fel op de bal zat en een goede muur op de zestien zette. Er was haast geen doorkomen aan. Toch werden er wat kansen gecreëerd maar de Zundertsen misten scherpte. De eerste echte kans van Dosko was in de 32e minuut. Een zeer grote kans waarbij Ellen met een goede redding Zundert voor een achterstand behoedde. In de 35e minuut wist Nicole uit een corner de bevrijdende 1-0 binnen te koppen. Met deze stand gingen we ook de rust in.

De tweede helft een beter Zundert. Er werd meer gecombineerd en vele kansen gecreëerd. In de 57e minuut wist Sabine de 2-0 binnen te tikken. Vanaf dat moment zat Dosko er doorheen ( ik moet deze ploeg wel een compliment geven voor hun inzet). Na de 2-0 had Zundert zomaar uit kunnen lopen naar vijf of zes nul maar helaas duurde het tot de 75e  minuut dat het 3-0 werd Mandy was nu de doelpuntenmaker. Het eenrichtings verkeer hield niet op en vele kansen gingen aan ons voorbij. Toch mogen we tevreden zijn met de 3-0 winst en zeer trots dat we de laatste drie wedstrijden hebben gewonnen.