Zundert VR1 - DSE VR2

zondag 19 oktober 2014, 12:00

WEER NEDERLAAG VOOR ZUNDERT VR1

De dames van Zundert moesten zondag tegen DSE VR2. Gezien de stand kon dit weleens een wedstrijd zijn waar drie punten in behaald konden worden. Al heel snel bleek dat dit valse hoop was, omdat Vrouwen 1 van DSE vrij was ( SPEELT HOOFDKLASSE ) was het tweede team met maar liefst vijf speelsters uit Vrouwen 1 aangevuld. De dames van Zundert startte goed, waren fel, zaten er kort op en probeerden te voetballen. Ook creëerde ze zelfs wat kleine kansjes. Zundert bleef tot de 30 minuut goed overeind toch werd het toen 0-1 voor de gasten. In het laatste kwartier kreeg DSE nog een paar goede kansen maar Ellen wist met een paar mooie reddingen de achterstand klein te houden. Helaas werd het op slag van rust nog 0-2. Gelukkig stonden alle neuzen bij Zundert de goede kant op en stonden de kopjes nog omhoog zodat we weer met goede moet de tweede helft in konden.

In de tweede helft ging het al vroeg mis. DSE wist binnen zeven minuten de score uit te bouwen naar 0-4 en bij deze stand was de wedstrijd eigenlijk gespeeld zeker gezien het niveau verschil die de  speelsters van DSE 1 lieten zien. Helaas voor Zundert werd het een grote uitslag. 0-7 maar liefst. Deze uitslag verdienden de dames van Zundert niet, ze hebben hard gewerkt en geprobeerd te voetballen, ze waren positief en straalden wat uit. Helaas troffen zij vandaag de verkeerde tegenstander. Natuurlijk is het niet verboden als je meerdere teams hebt om dan dames uit je eerste team mee te nemen maar het verschil tussen vierde klasse en hoofdklasse is enorm groot en dat was vandaag te zien. Misschien iets voor de KNVB om hier over na te denken zodat dit soort competitie vervalsing niet meer voor kan komen.

Dames van Zundert nog maals een compliment voor hoe jullie hier vandaag mee om gingen.