Hoi,

Ik ben Luuk van der Poel en ik speel in de J011-1 van VV Zundert. Ik ben keeper.

Ik vond het heel leuk om bij de wedstrijd van Zundert 1 tegen Unitas te zijn. Het is heel bijzonder om mee te maken hoe het eerste elftal van Zundert zich voorbereidt op de wedstrijd. Als eerste mocht ik bij de voorbespreking zijn. Dan bespreken ze de tactiek. Daarna werd de warming-up gedaan en mocht ik bij het gesprek van Jaap Hoekman, de vlagger van Zundert, de scheidsrechter en de vlagger van de tegenstander zijn. Daarin gaf de scheidsrechter tips en vroeg hij de vlaggers eerlijk te vlaggen. Samen met de spelers kwam ik het veld op. Dat was beste een beetje spannend omdat er veel mensen langs de lijn stonden. Ik mocht de aftrap doen en toen ik op de keeper afkwam, schoot ik tegen de paal. Hierna schoot ik de bal er wel in. De wedstrijd heb ik samen met de reservespelers in de dug-out van Zundert gekeken. Zundert won de wedstrijd met 3-0 en dag hebben we nog in de kleedkamer gevierd. Van de spelers kreeg ik een bal met alle handtekeningen erop. Toen mocht ik nog lekkere hapjes in de bestuurskamereten met het bestuur van Zundert en Unitas. Ik kreeg na afloop ook nog een kadootje! VV Zundert bedankt voor deze speciale zondag!

Groetjes,

Luuk van der Poel