QUINTEN LAGEUSE

Zondag 15 oktober was het mijn beurt om speler van de week te zijn bij V.V.Zundert ! Na aankomst op het park werd ik opgevangen door de Ruud Verheijen (verzorger van het eerste). Na de eerste kennismaking heb ik ook de trainer en spelers ontmoet in de kleedkamer. Ik mocht samen met de mannen van het eerste omkleden en ook mocht ik de warming-up meedoen. Hierna heb ik nog wat op de keeper geschoten en hebben we nog wat spelsituaties geoefend!

Toen was het tijd om naar de kleedkamer te gaan voor de laatste (tactische) bespreking en toen mocht ik aan de hand van de scheidsrechter mee het veld op. Hier werden de handen van de aanvoerders en scheids- en grensrechters geschut en mocht ik de aftrap verzorgen. Natuurlijk maakte ik er een mooie solo van en schuifde heel cooltjes de bal in de goal , 1-0 ! Hierna heb ik de wedstrijd vanuit de dug-out gekeken we mochten 4x juichen , eindstand 4-2 !

Na afloop heb ik nog in de bestuurskamer een praatje gemaakt en kreeg ik nog een mooie attentie mee !

Het was in 1 woord GEWELDIG ! Dank je wel V.V. Zundert !

Groetjes Quinten  Lageuse