Lid worden van VV Zundert?

Op deze pagina vind je alle informatie met betrekking tot aanmelden, afmelden en wijziging in persoonlijke gegevens.

Aanmelden:

Als je wilt voetballen bij v.v. Zundert kun je je aanmelden via de link onder dit bericht.  Je gegevens worden dan via dit formulier direct opgenomen in onze ledenadministratie.

Na je aanmelding zal de coördinator van je leeftijdscategorie op korte termijn contact met je opnemen om je de nodige informatie te geven over trainingen, elftalindeling en wedstrijden

Na je aanmelding zal de coördinator van je leeftijdscategorie op korte termijn contact met je opnemen om je de nodige informatie te geven over trainingen, elftalindeling  en wedstrijden.

Lever bij aanmelding, het liefst digitaal, ook een recente pasfoto in.

OVERZICHT CONTRIBUTIE VV ZUNDERT

CATEGORIESEIZOEN 2023- 2024
Senioren€ 170,00
O19€ 132,50
O17€ 110,00
O15€ 110,00
O14€ 110,00
O13€ 110,00
O11€ 97,50
O9 € 97,50
O7 - Spelend€ 97,50
O7 - (Niet spelend)€ 25,00
O6 en jonger€ 25,00
Voetbal op Maat€ 97,50
Walking voetbal€ 75,00
Vrijdavond 7x7€ 85,00
Rustende leden€ 55,00

Bij ontbreken van een machtiging (automatische incasso) worden bovenstaande bedragen verhoogd met € 5,00 administratiekosten.

Lid voor 1 januari betekent volledige contributie, lid na 1 januari betaalt u het halve tarief.

Heb je behoefte aan extra informatie alvorens je  te melden. Zend dan een berichtje aan info@vvzundert.nl
met vermelding van je vragen.

Mutaties
Is er een wijziging opgetreden in je persoonlijke gegevens (bijv. nieuw adres)  of wil je jouw lidstatus wijzigen (bijv. van spelend naar rustend lid): stuur een mail naar: ledenadministratie@vvzundert.nl   met je naam, geboortedatum en vermelding van de wijziging.

Afmelding enkel via een melding aan VVZ t.a.v. de Penningmeester/ledenadministratie. Opzeggen regulier aan het eind van het seizoen maar vóór 16 juni. Dan zijn er geen kosten verbonden aan het lidmaatschap bij de KNVB en geen contributie verschuldigd aan de club. Opzeggen tussen 16 juni en 1 augustus dan zijn de kosten voor het lidmaatschap bij de KNVB wel verschuldigd maar geen contributie aan de club, dit is € 20  inclusief administratiekosten. Opzeggen na 1 augustus dan zijn zowel de kosten voor het lidmaatschap bij de KNVB als het volledige contributiebedrag, horende bij de betreffende speelcategorie, bij de club verschuldigd. Als je niet aan je geldelijk verplichtingen hebt voldaan, kun je niet elders gaan voetballen.

HIER AANMELDEN