UPDATE!!! Aanleveren pasfoto's

woensdag 3 augustus 2016, 22:00

Vanaf de jeugdteams O.13, voorheen de D-jeugd, t/m de senioren dienen alle spelers en speelsters over een geldige spelerspas te beschikken.
Op dit moment hebben een aantal jeugd- en seniorleden, ondanks een herhaald verzoek nog geen pasfoto voor een (hernieuwde) spelerspas aangeleverd. Het verzoek van de ledenadministratie is om dit zo spoedig mogelijk te doen, zodat je bij aanvang van het seizoen kunt spelen en je team niet direct voor problemen komt te staan, want GEEN SPELERSPAS = NIET SPELEN!!!

Onderstaande spelers dienen nog een pasfoto in te leveren bij Dick Havermans, Berkenring 18:
Yannick Sonnemans, Emmanuel Ochieng, Robert Militic, Jeremy van Nijnatten, Jelle Snepvangers, Zowie Dekkers, Jasper Freijser,Younes Aynaou, Moniek Aerts