Aardbeienfeesten

dinsdag 9 juni 2015, 20:00

Komend weekend staat VV Zundert, net als voorgaande jaren, weer met een stand op de aardbeienfeesten.  Vanuit de stand, die ter hoogte van ID-Coiffures staat, zal de vereniging worden gepromoot. Het jeugdvoetbal, met name de mini-pupillen en het meisjesvoetbal zal middels flyers onder de aandacht worden gebracht. Daarnaast worden de laatste loten voor de loterij tijdens de wedstrijd Zundertse Selectie – NAC Breda aan de man gebracht.

Voor zondagmiddag, tussen 12:00 en 18:00 uur, is het bestuur en de sponsorwerkgroep nog op zoek naar leden die één of twee uurtjes in de stand willen staan. Heb je tijd? Meld je even bij Martin van Erk, T: 0612941259 of E: martin@vvzundert.nl

ATTENTIE LOTENVERKOPERS

Een aantal leden moeten hun (on)verkochte loten nog inleveren.
Doe dit vóór vrijdagavond 12 juni bij Eduard van Elsacker, Burgemeester Manderslaan 68