Actie zomersporten bij Better Bodies

woensdag 15 mei 2019, 18:00

Herinner je nog de eerste training van dit seizoen? En hoe je toen tegen je ploeggenoten zei: "volgende zomer ga ik meer sporten om fitter aan het seizoen te beginnen!"

Onze sponsor Better Bodies heeft een leuke actie om de daad bij het woord te voegen. Zij zijn graag jullie sportieve stok achter de deur. Zij hebben hier zelfs een aantrekkelijk actie voor leden van v.v. Zundert voor in het leven geroepen.

Echte sporters houden geen zomerstop!

Topfit het nieuwe seizoen in door onze professionals

Vanaf 1 mei 2019 kunnen alle leden van VV Zundert gebruik maken van onze speciale verenigingsactie. Onze professionals op het gebied van bewegen en voeding helpen jou om jezelf zo goed mogelijk voor te bereiden op de start van het nieuwe voetbalseizoen.

Kijk voor de tarieven en onze diverse mogelijkheden op het gebied van fitness en groepslessen op

Klik hier