Afscheid Ger Musters

donderdag 27 juni 2019, 7:00

Afscheid Ger Musters

De succesvolle samenwerking v.v. Zundert en Ger Musters eindigde met smetje. Toch overheerst een goed gevoel over de samenwerking langs beide kanten. Iemand van buiten de club, die voelt als iemand van de club. Een mooiere waardering kun je niet krijgen.

Op het gezellige selectiefeest ter afsluiting van het seizoen werd Ger terecht nog een keer in het zonnetje gezet. Hij ontving enkele mooie, persoonlijke cadeaus van de spelers waar hij maar liefst zes jaar intensief mee samengewerkt heeft. Haast een unicum in deze hectische tijden. Ger laat de vereniging ook een klasse hoger achter, dan het moment dat hij instapte. Ook zijn de drie jaar 2e klasse, de beste prestatie uit de clubgeschiedenis. Kortom niets dan lof voor de trainer-coach Ger Musters.

Maar ook als mens, werd hij graag gezien op sportpark de Wildert. Op donderdag fanatiek meedoen met de Quiz of gedreven met z’n selectie een clinic geven aan de jongste jeugd. Ger was er!

Vanuit het bestuur ontving Ger naast een dinerbon ook een seizoenkaart voor het leven.

Voor degene die Ger persoonlijk nog willen spreken. Aanstaande zaterdag tijdens de wedstrijd tussen de Zundertse selectie en NAC Breda zal Ger voorlopig voor het laatst coachen op sportpark de WIldert. En wellicht dat we Ger  met z’n nieuwe club MOC’17 komend seizoen alweer tegenkomen.

De oud-voetballer van Beek Vooruit, NAC, Hoogstraten, Rood-Wit (hoofdklasse), TSC (hoofdklasse) en Internos begon zijn trainerscarrière bij VV Hoeven, waarna hij in een periode van zes jaar Internos van de derde klasse naar de hoofdklasse bracht. Vervolgens werd hij trainer bij RBC, waar hij verantwoordelijk was voor de beloftes. Aansluitend was hij hoofdtrainer van hoofdklasser Baronie, FC Binnenmaas (derde klasse zaterdag) en opnieuw Internos. Ger vervolgt zijn loopbaan bij MOC’17 in Bergen op Zoom, wellicht een van de tegenstanders van v.v. Zundert in het volgende seizoen.