Autotaalglas blijft hoofdsponsor jeugd

maandag 14 mei 2018, 10:00

Autotaalglas blijft hoofdsponsor jeugd

Autotaalglas, wijd en zijd bekend om het vervangen en herstellen van autoruiten heeft onlangs het jeugdhoofdsponsorschap verlengd. Hierdoor prijkt de naam van Autototaalglas weer op alle mooie roodzwarte shirts van al onze jeugdteams. Ook het contract van de reclameborden is langs het hoofdveld is weer verlengd. VV Zundert-voorzitter Fred Verheijen en directeur Jan Dils van Autotaalglas Breda ondertekenden de nieuwe sponsorovereenkomst.

Dit is vrij uniek. En al 5 seizoenen! Bij veel verenigingen behelst de sponsoring slechts 1 team, of dienen jeugdleden zelf shirts via de vereniging aan te schaffen. Hierdoor komen we regelmatig een bonte verzameling shirts tegen. De jeugdspelers en jeugdleiders van Zundert zijn dan ook wekelijks erg trots om goed verzorgd binnen de krijtlijnen te komen. Daarom een welgemeend: “dankjewel”, namens alle jeugdleden en jeugdleiders. Zij hopen nog jaren op een sportieve manier de naam van Autototaalglas op het shirt te mogen dragen en te promoten.

Heb je ruitschade?

Laat je ruit repareren of vervangen door onze jeugdhoofdsponsor Autotaalglas Breda

Konijnenberg 45a

4825 BC Breda