Check je kapstok!

woensdag 27 september 2017, 13:00

Om representatief over te komen als vereniging hebben we voor alle (jeugd)leiders een prachtige zwarte jas met rood VV Zundert logo. Dit geeft duidelijkheid en komt goed over. Gelukkig hebben we ook dit jaar weer alle leidersfuncties met vrijwilligers in kunnen vullen. Helaas heeft nog niet iedereen een (jeugd)leidersjas.

Daarom een oproep aan alle ex-jeugdleiders om nog eens aan de kapstok te kijken of er niet nog een jeugdleidersjas hangt. Ook voor de huidige jeugdleiders het verzoek dit nog even te checken. Want omdat alle jassen hetzelfde zijn, heb je er snel per ongeluk een mee naar huis genomen uit de kantine, terwijl je zonder jas van huis vertrokken was.

Vind je er nog een? Trek hem dan a.s. zaterdag om 19:00 uur nog één keer aan bij:

DE DERBY ZUNDERT - MOERSE BOYS

Lever hem daarna zo spoedig mogelijk in bij Astrid Zagers, zodat zij de nieuwe jeugdleiders ook van een leidersjas kan voorzien