Dames v.v. Zundert zetten zich in voor goede doel

dinsdag 4 december 2018, 21:00

VV Zundert dames zet zich in voor het goede doel: EHBO Zundert

De december maand is traditioneel een maand waarin de goede doelen centraal staan. Ook VV Zundert wil haar steentje bijdragen. Het goede doel wordt wel dichtbij huis gezocht. VV Zundert dames organiseert aanstaande zondag verschillende activiteiten om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor het goede doel. Zo is er aanstaande zo ndag een loterij met mooie prijzen van onze sponsoren en daarnaast zijn er verschillende warme dranken te koop om je warm te houden/maken voor, tijdens en/of na de wedstrijd. De volledige opbrengst zal gedoneerd worden aan EHBO Zundert. Zij staan met een groot aantal vrijwilligers altijd paraat bij activiteiten en evenementen in onze gemeente en dus ook bij onze vereniging..

De loterij is mogelijk gemaakt door onze fantastische sponsors die belangeloos artikelen voor de loterij beschikbaar hebben gesteld.

Tot zondag! Laten we er een gezellige middag van maken tijdens de laatste thuiswedstrijd met hopelijk een goed resultaat in zowel de eindstand van de wedstrijd als de eindstand van het opgehaalde geld met de loterij en de verkoop.