De Labie Auto’s steekt Zundert 2 het nieuw

zondag 24 februari 2019, 21:00

De Labie Auto’s steekt Zundert 2 het nieuw

Zundert 2 ontving afgelopen zondag uit handen van de broers Tom en Thomas de Labie van “De Labie auto’s” een compleet nieuw wedstrijdtenue. Hiermee heeft het jonge elftal met een jong bedrijf een perfecte match. Met lachende gezichten werden de heren van Zundert 2 op de gevoelige plaat vastgelegd in de schitterende nieuwe outfits.

Over De Labie Auto’s

Van jongs af aan passie voor de automobile branche De Labie Auto’s is opgericht in 2016. Een jong en betrouwbaar autobedrijf dat zich voornamelijk richt op de verkoop van eerlijke, jong gebruikte occasions, welke aantrekkelijk geprijsd zijn. Het aanbod is klein en selectief, auto's in de juiste uitvoering, of optie pakketten.

Zo vindt u er alledaagse auto's tot bereikbare exclusieve auto's. U vindt er enkel auto's waar men zelf achter staat, auto's waar u nog jaren rijplezier aan kan beleven. Ook voor het verzekeren en financieren van een occasion bent u bij De Labie Auto’s aan het juiste adres.

De Labie Auto’s is elke dag geopend, maar enkel op afspraak.