Eerste wedstrijd Walking voetbal

maandag 8 juli 2019, 9:00

Primeur op sportpark de Wildert

De eerste wedstrijd van de “Walking Football” mannen staat op het programma.

Onze jongste tak van de vereniging, de mannen van het Walking Voetbal spelen aanstaande woensdag hun eerste wedstrijd. Sinds een aantal maanden trainen zij op woensdagochtend. De opkomst is goed en het plezier nog groter. Woensdag 10 juli staat de eerst wedstrijd op het programma. Thuis tegen DVO’60 om 10.00 uur. Dus kom gerust een keer kijken op woensdagochtend, want de mannen kennen voorlopig nog geen zomerstop.

Het succes is groot, gestart in februari en nu al een groep van 20 enthousiastelingen die lekker een balletje trappen. Normaal is het dus onderling trainen en afsluiten met een partijtje. En natuurlijk met een bak koffie in de kantine. En nu dus voor het eerste een wedstrijd.  Er wordt gespeeld tegen het Old Stars team van DVO’60 in Roosendaal op het terrein van VV Zundert.

Kom gerust eens kijken, woensdag naar de wedstrijd of een volgende woensdag naar een training. Want waar iedereen zomerstop heeft, gaan de mannen van het Walking Football voorlopig gewoon door op woensdagochtend 10.00 uur.

Het Walking Football wordt ondersteund door de buurtsportcoaches.

Datum: woensdag 10 juli a.s.

Locatie: VV Zundert, Wildertsedijk 22 Zundert

Aanvangstijd: 10.00 uur

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met;

Buurtsportcoach Gemeente Zundert: Corné Boot

Corne.boot@ssnb.nl of 06-20441685