Fietsen over ARDO-terrein niet toegestaan

dinsdag 18 oktober 2016, 12:00

Afgelopen weken hebben medewerkers van ARDO gesignaleerd dat jongens en meisjes van onze vereniging na en voor hun training onder de slagbomen van het ARDO-terrein kruipen en vervolgens met hun fiets over dit terrein rijden. Zij snijden zo een stuk af tov het traject Wernhoutseweg-Industrieweg-Wildertsedijk.

Het ARDO terrein is echter particulier eigendom en daarom is het voor onze leden niet toegestaan om over dit terrein te fietsen. Bovendien rijden hier vrachtwagens en heftrucks rond die geen rekening houden met fietsers. Voor je eigen veiligheid is het daarom beter gebruik te maken van de openbare weg.

Aan alle leden daarom het klemmende verzoek om GEEN gebruik te maken van het terrein van onze hoofdsponsor ARDO!!!