Grote ravage na weer een inbraak op sportpark De Wildert

donderdag 8 september 2016, 17:00

In de nacht van woensdag op donderdag is weer eens ingebroken in de kantine van onze vereniging. Daarbij richtten de inbrekers veel schade aan. Vijf ruiten zijn vernield. Het is nog niet bekend wat er precies is buitgemaakt.

Vorig jaar werd bij onze club ook al enkele malen ingebroken. "Destijds werd er ook al voor een paar duizend euro schade aangericht, maar was er voor centenwerk meegenomen", zegt voorzitter Mike van Ommen. "Bij de inbraak in het materiaalhok hadden ze bijvoorbeeld pleisters en en wat dextrose mee."

Van Ommen wordt moe van deze inbraken. "Het is geen pretje. Er is veel rommel gemaakt en wat valt er bij een voetbalclub nou te halen? We hebben aan contanten hooguit voor een paar tientjes liggen. De daders zullen wel iets van snoep mee hebben. De inbraak is afgelopen nacht gebeurd. Rond 5:15 uur werd een van de bestuursleden wakker gebeld door de alarmcentrale. Vijf minuten later waren de daders gevlogen!