Italiaanse Bingo

zondag 20 januari 2019, 10:00

Zaterdag 16 februari is het weer zover! Jeugdbingo bij v.v. Zundert! En dit jaar wel een heel speciale editie, namelijk een Italiaanse Bingo. Dus oefen alvast de getallen: uno, due, tre, quattro, PIZZA.

Maar zonder gekheid, jullie gaan vanaf 17.00 uur eerst zelf heerlijke pizza’s maken met de smaken die jullie het allerlekkerst vinden. En natuurlijk daarna zelf opeten. En als de buiken gevuld zijn, gaan we een aantal rondes Bingo spelen, met veel leuke prijzen en als klap op de vuurpijl een mooie hoofdprijs, die we nog even geheimhouden.

Geef jij op via je leiders voor 10 februari.

De Bingo is voor alle jeugdleden van V.V. Zundert en hun ouders en broertjes en zusjes. Natuurlijk zijn ook de kinderen van onze seniorenleden van harte welkom!

Tot dan!

De activiteitencommissie