Jubileumfeest a.s. zondag 14 mei

vrijdag 12 mei 2017, 14:00

A.s. zondag 14 mei zetten we luister bij het 85 jarig bestaan van onze roodzwarte vereniging. We gaan MAXimaal sporten, MAXimaal feesten en bovenal MAXimaal GENIETEN!

VV Zundert TO THE MAX!

De overige senioren en de dames verlengen het seizoen met een week. Zij spelen allebei een onderling toernooi. De overige senioren starten om 10:00 uur en zullen ergens tussen 12:00u en 13:00 uur aan de derde helft beginnen. De dames strikken hun voetbalschoenen om 12:00 uur voor hun laatste sportieve inspanningen dit seizoen, waarna ook voor hen de derde helft met een grandiose party zal beginnen. Voor al deze sportievelingen zijn er broodjes, soep en enkele consumptiepbonnen, beschikbaar gesteld door de jarige vereniging, zodat de vermoeide lichamen MAXimaal kunnen worden aangevuld.

Ondertussen zal bij Rood Wit in St. Willebrord om 12:00 uur met MAXimale inzet en op het scherpst van de snede gestreden worden door ons Zundert 2 voor behoud van het 2e klasserschap.

Om 14:30 uur gaan we met z'n allen ons vlaggenschip MAXimaal supporteren in hun laatste wedstrijd van dit seizoen. Hoewel er voor hen niets meer op het spel staat gaan we moreel, vanaf het terras of langs de lijn, Zundert 1 naar een MAXimale eindnotering, de zevende plaats in het linkerrijtje, schreeuwen.

Daarna barst de verjaardag pas echt los met DJ Infectizer en de band “Once upon the time” en mag iedereen MAXimaal gaan genieten!

Iedereen die V.V. Zundert een warm hart toedraagt is welkom dit alles MAXimaal mee te vieren.

Voor ieder die niet kan wachten tot zondag..........zaterdag 13 mei speelt Zundert JO19-1 de halve finale in het bekertoernooi tegen Terheijden JO19-1. Zij gaan voor het MAXimale...de FINALE! Aanvang 13:30 uur op sportpark Ruitersvaart in Terheijden