Meisjes MO11-1 verrassen op moederdag

maandag 13 mei 2019, 21:30

Meisjes MO11-1  v.v. Zundert verwennen moeders op moederdag.

Een zondag een keer niet: “mama, waar zijn m’n schoenen?”, voor de verandering een keer niet: “mama, pak jij mijn tas?” en ook niet: “mama, waar is mijn fietssleutel?”. Maar zondag 12 mei op het sportpark de Wildert zul je tot je eigen verrassing horen: “mama, wat wil jij op je croissantje?”, “mama, hoe wil jij, je eitje?” of “mama, wil je jus d’orange en thee bij je beschuitje?”.

Met deze tekst werden de moeders naar het sportpark gelokt. De meiden van MO11-1 hadden op moederdag om 9.00 uur 3 knappe obers geregeld die een heerlijk ontbijtje klaar hadden gezet. De moeders (dames en meiden) werden terecht in de watten gelegd. Tafels vol lekkernijen als warme broodjes, koffiekoeken, eitjes en aardbeien stond klaar op de feestelijk gedekte tafels in de kantine

Na mooie woorden van voorzitter Fred Verheijen werd er gezellig gekletst en gegeten. Maar hiermee was het nog niet klaar. Er werd een moeder-dochter fotosessie gehouden. Wat een mooie plaatjes werden er geschoten!

Omdat de meiden allemaal speelster van de week waren, was deze activiteit gekoppeld aan de derby Zundert VR1 – Moerse Boys VR3. Na het ontbijt deden de meiden dus mee met de warming up op muziek. Hierbij leerden de meisjes van de MO11-1 een mooi warming-up dansje aan de speelsters van Zundert VR1. Na de warming-up mochten ze ook de wedstrijdbespreking bijwonen en in de dug-out plaats nemen. Die met 7 extra meisjes dichtbevolkt was. Wel zo gezellig!

In de rust werden ook nog penalty’s op doelvrouw Karlijn Pinxteren genomen. Die, hoe goed ze ook haar best deed, veel ballen om haar oren geschoten kreeg. De meisjes van MO11-1 lieten zien niet het alleen gezellig met elkaar te hebben, maar ook veel geleerd te hebben dit seizoen.

De vrouwen van Zundert en Moerse Boys maakten er een leuke en sportieve wedstrijd van, waarin de punten gedeeld werden, 1-1.

De meisjes van de MO11-1, de dames en de moeders gaven unaniem aan dat het erg leuk is om speelster of voetbalmoeder bij v.v. Zundert te zijn!

Kijk hier voor de foto's