NAC Breda - S.B.V. Excelsior

dinsdag 24 juli 2018, 8:00

V.V. Zundert klaar voor wedstrijd NAC Breda – SBV Excelsior

Zaterdag 28 juli a.s. om 14.30 uur is Voetbalvereniging Zundert trotse gastheer voor het volgende oefenduel in de voorbereiding van NAC Breda.

Na de afsluiting van een succesvol trainingskamp op de campus van Manchester City is de selectie van NAC Breda afgelopen weekend teruggekomen om de voorbereiding verder gestalte te geven op het thuisfront.

Voor sparringpartner SBV Excelsior is het voor de eerste keer op Sportpark De Wildert waar roodzwarte kleuren meteen tot de verbeelding zullen spreken. Een mooie ontmoeting voor hoofdtrainer Mittchel van der Gaag , die het met de Parel van het Zuiden opneemt tegen zijn oude club. Onder zijn leiding eindigde de ploeg uit Kralingen de afgelopen twee seizoenen knap op een twaalfde en elfde plaats in de eredivisie.

Met de nieuwe aanwinsten ziet de selectie van NAC Breda er weer heel anders uit. Met Excelsior als tegenstander is dit oefenduel een mooie test om te kijken waar de tactiek nog kan worden bijgeschaafd. Uiteraard dit alles in een gezellige ambiance die bekend is bij veel supporters uit de regio. De muzikale omlijsting wordt verzorgd door DJ Patjuh.

Het sportpark is geopend vanaf 13.00 uur. Zorg dat je op tijd binnen bent voor een goede staanplaats  rondom het veld met voldoende uitzicht op de wedstrijd.

Kaarten voor dit duel kun je op onderstaande link bestellen! Je kunt de e-tickets die je op je telefoon zet bij de ingang  laten scannen (of natuurlijk uitprinten als je dat prettiger vindt). Kaarten zijn ook aan de kassa bij de ingang van het sportpark verkrijgbaar.

Tot zaterdag! Hup NAC!

Bestel hier uw kaarten