Nieuwe techniek in de kantine

vrijdag 7 april 2017, 13:30

Over de techniek van VV Zundert op het voetbalveld is al veel geschreven, maar de techniek in de kantine is deze week ook sterk verbeterd. Dan hebben we het echter niet over de sterke verhalen in de derde helft, maar over eigentijdse voorwaarden om je bij VV Zundert nog beter thuis te voelen.

Allereerst is de bar voorzien van een modern electronisch kassasysteem inclusief een pinautomaat. Dus iedereen kan gewoon een rondje geven, ook zonder contant geld op zak. Onze vrijwilligers aan de bar zullen moeten wennen aan de nieuwe systemen, dus gun ze een beetje tijd. Het bestellen van broodjes en snacks gaat vanaf nu plaatsvinden aan de bar, waarna je aan het keukenraam de bestelling kunt afhalen. Maak ook de tegenstanders hier attent op en leg uit dat het allemaal nieuw en wennen is. Op deze manier zijn we ook hier weer helemaal bij de tijd.

Veel succes aan alle vrijwilligers die de komende weken achter de bar staan!

Ook is het WIFI netwerk “VVZ Gast” verbeterd. De inlogcode is beschikbaar en op te vragen aan de bar.