Nieuwe trainer Zundert 2

vrijdag 23 maart 2018, 14:00

Nieuwe trainer coach Zundert 2 voor seizoen 2018-2019

Met ingang van volgend seizoen staat er weer een clubman voor de groep van Zundert 2. Etienne Hereijgers, oud jeugdspeler en oud-keeper van Zundert 1 zal de training en coaching van dit elftal op zich nemen. Etienne heeft veel te vroeg zijn actieve carrière moeten beëindigen vanwege aanhoudend blessureleed. Ervaring met training geven heeft hij de afgelopen jaren opgedaan, met het trainen en coachen van Zundert JO19-1.

Adam van Rijckevorsel stopt dus aan het einde van het lopende seizoen omdat hij zijn drukke werkzaamheden niet kon blijven combineren met het trainerschap van Zundert 2. Adam heeft een zeer succesvolle bekercampagne met Zundert 2 achter de rug. In de competitie staat men op een degelijke plaats in de middenmoot. Met veel blessures bij 1 en 2, is het iedere week weer een puzzel om tot een goede opstelling te komen. De komende 10 wedstrijden zal Adam met zijn team er voor moeten zorgen dat Etienne ook in de tweede klasse aan de slag kan.

Adam van Rijckevorsel

Etienne Hereijgers