Opbrengst RABO clubkascampagne

maandag 28 mei 2018, 22:00

Mooie opbrengst uit RABO-bank clubkascampagne voor v.v. Zundert.

Vandaag heeft de RABO-bank de jaarlijkse bedragen per vereniging bekend gemaakt die behaald zijn met de stemmen van de RABO-bank leden. Net als veel andere verenigingen hebben we jullie bestookt met appjes, mails, Facebook-, Twitter- en Instragramberichten. Met resultaat, er is weer goed gestemd. Overigens ook op andere verenigingen. Er zijn in de regio van de Zuidelijke Baronie maar liefst 9.000 meer stemmen uitgebracht dan vorig jaar. Een stem vertegenwoordigde dus minder waarde dan vorig jaar.

Gelukkig stemde jullie massaal en kan er € 1.785 euro op de rekening worden bijgeschreven. Een mooi bedrag waarvoor we de RABO-bank en natuurlijk alle stemmers enorm willen bedanken.

Voor degene die wel een rekening bij de RABO hebben, maar nog geen lid van deze bank zijn, wordt snel lid, zodat je volgend jaar kunt stemmen!

We begonnen deze campagne met de slogan PUNTEN – MUNTEN – STUNTEN. Na afgelopen weekend met het lijfsbehoud, een top feestje en deze opbrengst, kunnen we ook stellen dat we met PUNTEN – STUNTEN – MUNTEN zijn afgesloten!