Playstation FIFA jeugdtoernooi

woensdag 8 februari 2017, 12:00

Ook in 2017 gaat er weer een spannend en spectaculair groot Playstation Fifa jeugdtoernooi plaatsvinden in de kantine van VV Zundert. Dit jaar vindt dit plaats op vrijdagavond 17 februari, vanaf 19:00 uur. Afgelopen jaren deden er steeds ruim 30 D- en C-spelers mee, maar dit jaar willen we alle jeugd vanaf 11 jaar en ouder uitnodigen om mee te spelen. We hopen hierdoor op een nog hogere opkomst!

Hoe werkt het:

Afhankelijk van het aantal opgaven wordt er één tegen één of twee tegen twee gespeeld in een spannend toernooischema.

Het team wat je bent en je tegenstanders worden door loting bepaald.

De wedstrijdjes duren niet al te lang, zodat je niet lang hoeft te wachten om weer te mogen spelen.

Natuurlijk kun je vanaf de ‘tribunekrukken’ ondertussen wel voor toeschouwer en supporter spelen.

Onze sponsor:

Van der Poel Elektro

zal weer zorgen voor voldoende televisies. We willen de jeugdleden zelf vragen om hun playstations en controllers mee te nemen.

De club sponsort een zakje chips en een aantal keer een beker ranja voor iedere deelnemer!

Opgeven kan bij Niek Daamen (06-30646661) via een whatsappbericht en kan tot en met uiterlijk 11 februari 2017.

Graag vermelden:
- Naam;
- Team;
- Playstation beschikbaar?;
- Aantal controllers beschikbaar.

Dit jaar heeft de AC de organisatie op zich genomen, nadat Ellen Damen hiervoor een aantal jaar het initiatief heeft genomen (Ellen nog bedankt hiervoor!).

We hopen op heel veel Fifa-spelers, tot 17 februari!

De Activiteitencommissie