Proeftrainingen bij V.V. Zundert

dinsdag 6 februari 2018, 8:00

Proeftrainingen bij V.V. Zundert

Waar de kikker en de leeuw elkaar vinden.

De nog naamloze leeuw die mascotte van V.V. Zundert is en de kikker Sjors organiseren een leuke en gezellige proeftraining. Of beter gezegd 3 proeftrainingen. Vanaf maart iedere maand 1! Dus spreek af met je vriendjes- en vriendinnetjes en meldt je snel samen aan voor een leuke avond voetballen!

In het kader van sportstimulering geeft ook de gemeente Zundert dit jaar de clubs een podium, om zich te tonen. En belangrijker nog de kinderen kennis te laten maken met diverse sporten. Alle kinderen op alle basisscholen in Zundert hebben hiervoor een boekje onder de naam Sjors Sportief mee naar huis gekregen. Ook is er de website www.sjorssportief.nl  Hier kun je, je aanmelden voor allerlei activiteiten en dus ook de leuke en gezellig proeftraining bij V.V. Zundert

Met de nieuwe team- en wedstrijdvormen zijn er tegenwoordig al mogelijkheden vanaf 4 jaar om kennis te maken met de voetbalsport. Ook bij VV Zundert is dit mogelijk. Want jong geleerd is, oud gedaan. Het is gezond, leerzaam en leuk om al op deze leeftijd lekker buiten op het voetbalveld bezig te zijn. Omdat rond deze leeftijd ook de eerste stappen op school gezet worden, wellicht een start met zwemles gemaakt wordt, is het soms lastig in te schatten of uw zoon of dochter dit wel leuk vindt of aan kan. Kom daarom geheel vrijblijvend, met uw zoon of dochter langs op woensdagavond 7 maart van 18:00 tot 18:45 / 19.00 uur bij de training van onze jongste voetbalsterren!

Ook op woensdag avond 11 april en woensdagavond 16 mei is iedereen welkom. Aanmelden verloopt via de site van www.sjorssportief.nl