Programma's, uitslagen en standen

donderdag 13 september 2018, 8:00

Programma’s, uitslagen en standen.

Informatie via diverse kanalen.

De afgelopen zomer zijn druk geweest achter de schermen. In deze tijd moet alles snel en efficiënt. Zo ook de communicatie. Op moment dat je iets print, is het vaak al oud en achterhaald. Daarom heeft digitaal de toekomst. De programma’s, uitslagen en standen zijn toch nog steeds te lezen op het bord van, van Hassel Makelaars in de kantine.

En ook willen we als v.v. Zundert via de Bode wedstrijdverslagen, korte berichten en de wedstrijdprogramma’s blijven communiceren. Met de kans dat het soms ingehaald is door de actualiteit. De website of voetbal.nl raadplegen is daarom altijd aan te raden.

Als v.v. Zundert zijn we trots op onze website die mede door leden zelf opgebouwd is. De website is niet dertien in één dozijn en heeft de echte v.v. Zundert “look-and-feel”. Afgelopen zomer hebben we ons georiënteerd bij andere leveranciers, maar zijn tot de conclusie gekomen dat we niet naar een standaardwebsite willen, die veel andere verenigingen ook hebben. En dat we ook willen we niet te veel kosten maken hiervoor. Dat is ook de reden dat de clubapp. niet meer in de lucht is. Vorig jaar heeft bijna niemand deze app. gemist toen deze niet functioneerde. De toegevoegde waarde boven voetbal.nl en onze website was onvoldoende aanwezig. Voeg daarbij de berichten via Facebook, Instagram en Twitter en je kunt het nieuws van v.v. Zundert bijna niet missen.

Afgelopen weken heeft met name Peter van de Langenberg, vele uurtjes gestoken in het mooi presenteren van programma’s, uitslagen en standen op de teampagina’s en onder het kopje wedstrijden. Enorm bedankt hiervoor! Op deze manier kun je snel de vorderingen van je eigen team of de hele vereniging volgen.

Al met al denken wij hiermee, tegen lage kosten, alle leden en niet-leden op een goede manier te kunnen voorzien van informatie. Mocht u tips, suggesties of ideeën hebben hierover? Laat het gerust een van de leden van de infocommissie weten.