Promovendus Zundert 1 genomineerd

woensdag 7 december 2016, 19:00

Het sportgala 2016 staat voor de deur. A.s. Zaterdagavond 10 december worden de sportman, sportvrouw,sportploeg, jeugdsportploeg, sporttalent jongens en sporttalent meisjes 2016 bekend gemaakt. Voor sportploeg 2016 is Zundert 1 genomineerd. Ons vlaggenschip dankt haar nominatie aan de sterke promotiereeks met als bekroning promotie naar de 2e klasse. Een unieke prestatie voor onze club.

Voor het eerst in de geschiedenis van het Gala worden de sportkampioenen uit onze gemeente gehuldigd in hetzelfde jaar waarin ze hun prestatie hebben geleverd. Er zijn inmiddels een kleine 400 kampioenen aangemeld. Er zullen ook verschillende demonstraties zijn van sport, dans en muziek. Het belooft dan ook een afwisselende avond te worden.

Genomineerden 2016

Sportman:

- Sieben Wouters (Veldrijden)

- Adrie Roelands (Kruisboogsport)

- Alwin Roovers (Atletiek)

- Kevin Jochems (Paardensport)

- Barry van Beers (Biljartsport)

Sportvrouw:

- Lonneke Bom (Sledehondensport)

- Paddy Herrijgers (Atletiek)

- Monique v.d Ree (Wielrennen)

Sportploeg:

- ZUVO heren 1 (Volleybal)

- VV Zundert 1 (Voetbal)

- VV Achtmaal 1 (Voetbal)

- Team Matchgroep (Kruisboogsport)

- KV de Toekomst (Kruisboogsport)

- Team STZ (Biljartsport)

Sporttalent jongens:

- Juul van Hassel (Darts)

- Dirk Delcroix (Kruisboogsport)

- Menno v.d. Broek (Atletiek)

Sporttalent Meisjes:

- Femke Frijters (Atletiek)

- Myrthe Koeken (Karate)

- Nikita Cheung (Paardensport)

Jeugdsportploeg:

- Spring Selectie A Samen Sterk (Turnen)

- VVR A1 (Voetbal)

Het sportgala begint om 19.00 uur (zaal open 18.30 uur) en vindt plaats in het CultuurCentrum/Bij ons in Zundert (Molenstraat 5).

De nominaties zijn aangewezen door een forum dat bestaat uit: Marlies van Geel Ed Sligchers, Jac van Bekhoven, Louis Havermans, Roger Zandbergen, Matty Oppatja en Tommy Kerstens