RABO Bank Clubkascampagne 2018

dinsdag 3 april 2018, 20:00

Vooraankondiging Rabo Club Kascampagne.

Altijd al sponsor van V.V. Zundert willen zijn, zonder dat het jezelf geld kost? Dit kan! Sterker nog deze kans moeten we gezamenlijk optimaal benutten. En alle vrienden, bekende en familie mobiliseren om ook gratis sponsor te worden! Het enige wat je moet doen is tussen 4 april en 16 april stemmen op V.V. Zundert.

In een tijd waarin het steeds lastiger is om sponsors te vinden, waarin gemeente en KNVB steeds meer taken, verantwoordelijkheden en daarmee kosten bij de verenigingen neerleggen, is er een unieke kans.

Al voor het vierde jaar op rij ondersteunt Rabobank de Zuidelijke Baronie alle verenigingen met extra financiële steun. Hiervoor dient de vereniging zich aan te melden, wat V.V. Zundert natuurlijk gedaan heeft.

De kosten voor huisvestiging, ballen, hesjes, maar ook koffiezetapparaat, energie en activiteiten zijn iedereen wel bekend. En ondanks dat deze stijgen, lukt het met veel sponsors, vrijwilligers en tot voor kort ook de wedstrijd van de Zundertse selectie tegen NAC, iedere keer weer om dit op een goede manier gefinancierd te krijgen. Het geld wat we met deze Rab Club Kas Campagne bij elkaar halen zal worden benut om materialen voetbal op MAAT, voor kinderen met een beperking op te starten en andere activiteiten te organiseren vanuit de Activiteitencommissie.

Voor nu, bedenk welke Rabobank-leden je kunt mobiliseren om zoveel mogelijk stemmen te krijgen en op deze manier, zoveel mogelijk geld in de Club Kas van V.V. Zundert te krijgen. In deze weken zullen we met aandacht via Social media berichten aandacht blijven vragen om tot een zo hoog mogelijk resultaat te komen.

Wij rekenen jullie, want vraag niet alleen wat de vereniging voor jou kan doen, maar ook wat jij voor de vereniging kunt doen. En dat is deze keer stemmen!

Voor meer informatie: https://www.raboportaal.nl/de-zuidelijke-baronie/clubkas-campagne/mainmenu/home