Reminder Jeugdtweedaagse

woensdag 11 april 2018, 23:00

Spectaculaire Jeugdtweedaagse

Het is allemaal wat rommelig geweest met afgelastingen, inhaalwedstrijden en de derby.  Maar de volgende activiteit staat al weer op het programma. En wat voor activiteit!

Dit jaar organiseert de A.C. van VV Zundert voor de 31e keer de Jeugdtweedaagse. Deze activiteit zal plaats gaan vinden op maandag 30 april en dinsdag 1 mei.

Het gaat dit jaar een spectaculaire jeugdtweedaagse worden zoals het nog nooit eerder is geweest.

Ben je nieuwsgierig? Dan zullen we alvast een beetje verklappen:

Maandagmiddag wordt geheel ingevuld door en met NAC en waarschijnlijk zullen er ook nog NAC-spelers aanwezig zijn! Mis deze jeugdtweedaagse dus niet! De jeugdtweedaagse is voor alle jeugdleden van VVZ, ook de minipupillen zijn dus meer dan welkom!

Noteer alvast deze datums in je agenda! Opgeven kan nog tot en met zondag 15 april!

Wij hebben er nu al zin in, jij ook?

Activiteitencommissie VV Zundert